> FAQ CRM & HRM

FAQ CRM & HRM

Op deze pagina vind je complete handleidingen, korte uitleg, veelgestelde vragen over CRM en HRM gerelateerde onderwerpen.

HRM

CRM

Toewijzen en verwijderen van klanten

Toewijzen en verwijderen van klanten

Overzetten kandidaten, eenmalige contacten en tijdlijn

Handleiding overzetten klanten, eenmalige contacten en tijdlijn

FAQ

Ik kan niet inloggen, wat moet ik doen?

Controleer of je de juiste stappen neemt. Log in via Mijn Dashboard - Dynamics 365 met jouw Leerwerkloket account (voornaam.achternaam@leerwerkloket.nl) met bijbehorend LWL-wachtwoord. Inloggen met ieder ander e-mailadres werkt niet.

Sinds de Basis Moderne Werkplek, krijg ik een foutmelding “U bent geen lid van deze organisatie”. Wat moet ik doen? 

Log uit door op “Afmelden” te klikken rechtsboven en log in met jouw LWL-account met Authenticator. Het systeem gebruikt op dit moment namelijk het UWV-account standaard voor CRM. Nog steeds problemen? Probeer het in een InPrivate-venster (Edge) of InCognito-venster (Chrome). Lukt het nog steeds niet? Bel dan de Servicedesk IV, waarschijnlijk ligt het probleem buiten CRM.

Waar kan ik aanvragen of wijzigingen binnen CRM of op personeel vlak doorgeven?

Aanvragen en wijzigingen lopen via de formulieren op de HRM/CRM pagina in de Community.

Ik kan niet registeren in CRM?

Dit kan liggen aan de soort licentie die jij hebt. Met een flex/globaal account kun je niet op je eigen naam registreren. Je registreert dan op naam van een collega. 

Heb je andere vragen? Stel je vraag dan via het formulier.